مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی با فیورنتینا همانند یک دربی است

بازی با فیورنتینا همانند یک دربی است

الساندرو دل پیرو اسطوره باشگاه یوونتوس معتقد است نبرد و رقابت دیرینه دو تیم فیورنتینا و یوونتوس به گونه ای است که بازی آنها تبدیل به یک دربی کرده است.

 

در آستانه دیدار این هفته دو تیم فیورنتینا و یوونتوس در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس، کاپیتان افسانه ای بیانکونری در مصاحبه با خبرنگاران فلورانس، از جدال این دو تیم به عنوان یک دربی نام برده است:

 

این بازی می تواند به عنوان یک دربی در نظر گرفته شود و من دقیقا همین نگاه را به این بازی دارم. شبیه یک دربی، هر اتفاقی قبل از این بازی رخ داده باشد، غیر از مواردی خاص به حساب نمی آید.

 

دل پیرو از خاطرات خوب خود در مقابل ویولا نیز گفته است:

 

من شاید زیبا ترین و قابل توجه ترین گل دوران بازیگری خود را برابر فیورنتینا به ثمر رساندم. در واقع، آن گل به طور قطع بهترین گلی بود که من به ثمر رساندم. من در برابر آنها موفق به هت تریک هم شدم که باعث شد رکورد جامپیرو بونیپرتی را بشکنم. همیشه یک فضای شگفت انگیزی پیرامون این بازی وجود دارد که در زمان خود می توانند بسیار پر تنش باشند.

 

قهرمانی یوونتوس در رقابت های امسال؟

 

نبرد برای قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است ولی یوونتوس تا اینجا نشان داده که نسبت به سایرین از قدرت بیشتری برخوردار است. آنها تیم کیفیت، نتایج و هوادارانی دارند که به پیروز شدن عادت کرده اند. رم و ناپولی قطعا تیم هایی هستند که بیش از سایرین به یوونتوس نزدیک هستند و می توانند برای آنها ایجاد مشکل کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: